Generalforsamlingen 2018 er overstået og referatet kan du læse herunder
Tak til alle der deltog. Det var som altid super hyggeligt 🙂

1. Valg af dirigent:
Karina blev valgt

2. Valg af referent:
Karina blev valgt

3. Valg af stemmeudvalg:
Vi blev enige om at udpege stemmeudvalg hvis det blev nødvendigt.

4. Fremlæggelse af dagsorden:
Karina konstaterede at generalforsamlingen var rettidigt indkaldt og fremlagde dagsordenen.

5. Formandens beretning:
Lars fremlagde bestyrelsens beretning, og fortalte lidt om året der er gået.

Læs mere

6. Regnskab og budget.
Karina gennemgik regnskabet. Der  var i 2017 et overskud på ca. 5.000 kr. Vi har ca 15.000 på kontoen. Regnskab og budget blev godkendt.

7. Indkomne forslag:
Ingen indkomne forslag

8. Privatlivspolitik.
Med de nye retningslinjer for  håndtering af personfølsomme data, har vi i bestyrelsen valgt at lave en privatlivspolitik. Den kan læses her.
I korte træk går det ud på at vi ikke indsamler mere data end vi har brug for, at vi ikke giver det videre til 3. part og at vi ikke gemmer data længere end nødvendigt.

Vi indsamler som udgangspunkt kun almindelige kontaktoplysninger og fødselsdato på vores medlemmer. Kun hvis en instruktør skal arbejde med børn, beder vi om CPR-nummer for at kunne indhente børneattest.

På vores hjemmeside ligger en liste over alle medlemmer i foreningen (Kun navn) og der kan alle se hvad man har spillet med i igennem årene. Hvis man ikke ønsker at være på den liste, så giv Karina besked.

Husk at give besked når du skifter adresse eller email. Det er den eneste måde vi kan kontakte dig på.

9. Fastsættelse af kontingent.
Vi valgte at beholde kontingentet på 100kr pr medlem.

10. Fremtidsplaner
Charleys Tante holdet er godt i gang og skal spille til September.
Lars går snart i gang med syndflod, som nok kan opføres til foråret 19, men det er et stykke for meget få skuespillere, så der er plads til at en gruppe mere kan øve noget til efteråret 19.
Buster foreslog En tjener 2 herrer.

Karina mindede om at det er medlemmers eget ansvar at minde om at de gerne vil være med, når de har meddelt at de holder pause. Vi har tendens til at vælge de “aktive” når vi kigger efter skuespillere, så husk at sige til, når du er klar til at spille med igen. Eller hvis du vil lave noget bag scenen. Vi mangler altid hænder i foyeren. Så hvis du kun kan klare de 4 dage vi spiller, så er det også rigeligt 🙂

11. Valg af bestyrelse.
Lars Hansen blev genvalgt som formand
Karina Grøn blev genvalgt
Buster Pedersen blev genvalgt

12. Valg af suppleanter
Karin Jensen blev genvalgt.
Grethe Grøn blev genvalgt.

13. Valg af 1 revisorer samt 1 revisorsuppleant.
Michael Jagd blev genvalgt som revisor.
Ditte Hansen blev genvalgt som suppleant.

14. Valg til udvalg.
Karina, Eva og Anne-Marie vil gerne stå for at arrangere en sommerfest igen i år.

15. Eventuelt
Sommerfesten kommer til at ligge den 15 september hos Karina. Det er oveni en øveweekend, så vi håber at vi kan blive rigtigt mange.